Al honderd Social Media Bazen gingen jou voor en hebben nu wel de kennis en het zelfvertrouwen om social media goed op te kunnen zetten voor de organisatie. Geen twijfel meer maar actie.
Je ziet snel resultaat van de opleiding!
“Of je nu op strategisch of uitvoerend niveau actief bent; deze opleiding verrijkt! Carlijn deelt met veel enthousiasme alles wat je moet weten om als social media baas aan de slag te gaan. Social media kent geen geheimen meer voor jou en je bent op de hoogte van alle ins en outs, zodat je de kanalen optimaal kunt benutten voor jouw werkzaamheden. Na het volgen van deze opleiding werk ik efficiënter dan ooit op het gebied van content creatie voor social media en weet ik de kanalen optimaal in te zetten om de doelstellingen te bereiken. Bovendien vraag ik mijzelf niet langer af wat, waar (op welk kanaal) en wanneer ik content moet plaatsen, want mijn contentplanning is on fleek! Dank je wel Carlijn voor deze inspirerende, informatieve en vooral leerzame opleiding.”
Carlijn Bekker is social media strateeg en trainer voor de upcoming Social Media Managers van het moment.
Met de door haarzelf ontwikkelde CONTENTMACHINE® en SOCIAL MEDIA BAAS® methode helpt ze online professionals om strategisch, analytisch én creatief op het hoogste niveau te presteren, zodat ze niet meer afhankelijk zijn van agencies en zelf de regie hebben over creatieve content en de gigantische winst die bedrijven dat oplevert.
A-merken als NCOI, Swiss Sense, Shoeby en Wakker Dier werkten al met Carlijn samen. Daarnaast trainde ze in de afgelopen jaren meer dan driehonderderd social media talenten.
Carlijn: “Dat gevoel van social media er ‘even’ bij moeten doen, ken is als geen ander. Zo begon mijn carrière ruim elf jaar geleden. Ik weet precies hoe het voelt als je maar wat aankloot en niet weet waar je mee bezig bent. Jaren experimenteerde ik met online content, met succes. Ik gun jou de shortcut naar mijn methodes die ik al jaren succesvol inzet bij grote merken en bekende organisaties.”
En hoewel dat soms best even zoeken was, geloof ik dat ik nu een sterke social strategie kan bedenken voor bedrijven mét killer content die perfect aansluit op de organisatie. En dat kun jij ook!
Online zichtbaarheid en daardoor: een groter bereik, meer interactie en een likeable bedrijf worden, waar klanten van willen kopen.
Het was geweldig om voor bedrijven alles uit handen te nemen op het gebied van social media, maar ik haal er nu juist heel veel energie uit om die kennis door te geven. Daarom focus ik me nu op het bijscholen en adviseren van communicatiemedewerkers zodat zij zelf een social pro kunnen worden en het bedrijf online zichtbaar kunnen maken door middel van killer content.
Laat je gegevens achter en we kijken of jij geschikt bent voor deze opleiding.
Laat je gegevens achter en we kijken of jij geschikt bent voor dit programma.